Az Adatkezelő weboldala sütiket (cookie-kat) használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.

A cookie (magyarul „süti”) egy olyan kisméretű adatcsomag, amit az internetes szolgáltatások a böngészőben tárolnak el. A hatékony és modern felhasználói élményt nyújtó online szolgáltatás működéséhez elengedhetetlen technológia, amelyet manapság minden böngésző támogat.

Alapműködést biztosító sütik
Ezen sütik biztosítják a weboldal megfelelő működését, megkönnyítik annak használatát, és látogatóink azonosítása nélkül gyűjtenek információt a használatáról.

Statisztikai célú sütik
A weboldal fejlesztésének, valamint a felhasználók számára biztosított élmények javításának céljával az Adatkezelő olyan sütiket is használ, melyek lehetővé teszik számára, hogy információt gyűjtsön azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatói a weboldalt.

Célzó- és hirdetési sütik
Ezeknek a sütiknek az a célja, hogy még inkább a látogatót érdeklő vagy a számára releváns hirdetések jelenjenek meg a weboldalon. Ezek a sütik nem tudják az Érintettet személy szerint beazonosítani, olyan információkat gyűjtenek, mint pl. hogy melyik oldalt nézte meg a látogató, a felhasználó a weboldal mely részére kattintott, hány oldalt keresett fel, mindezt az ő érdeklődésére számot tartó tartalmak megismerése érdekében.

Az alábbi süti beállításokat alkalmazhatja:

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Ezt a felületet a láblécben található "Cookie beállítások" hivatkozásra kattintva a későbbiekben is elérheti, a beállításait így a későbbiekben megváltoztathatja.

Alapműködést biztosító sütik
Ezen sütik biztosítják a weboldal megfelelő működését, megkönnyítik annak használatát, és látogatóink azonosítása nélkül gyűjtenek információt a használatáról. Ide tartozik például a sütikezelés elfogadásának státusza, bejelentkezési módok és adatok megjegyzése, weboldal értesítési üzenetek státusza és a csökkentett funkcionalitású Google Analytics kód.

Statisztikai célú sütik
A weboldal fejlesztésének, valamint a felhasználók számára biztosított élmények javításának céljával az Adatkezelő olyan sütiket is használ, melyek lehetővé teszik számára, hogy információt gyűjtsön azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatói a weboldalt Ezek a sütik nem tudják az Érintettet személy szerint beazonosítani, olyan információkat gyűjtenek, mint pl. hogy melyik oldalt nézte meg a látogató, a felhasználó a weboldal mely részére kattintott, hány oldalt keresett fel, milyen hosszú volt az egyes munkamenetek megtekintési ideje, melyek voltak az esetleges hibaüzenetek.
Ilyen teljesítményt biztosító sütik a Google Analytics sütijei is. A Google Analytics sütikkel kapcsolatos további tudnivalók érdekében itt olvashat: Ugrás a weboldalra.

Célzó- és hirdetési sütik
Ezeknek a sütiknek az a célja, hogy még inkább a látogatót érdeklő vagy a számára releváns hirdetések jelenjenek meg a weboldalon. Ezek a sütik nem tudják az Érintettet személy szerint beazonosítani, olyan információkat gyűjtenek, mint pl. hogy melyik oldalt nézte meg a látogató, a felhasználó a weboldal mely részére kattintott, hány oldalt keresett fel, mindezt az ő érdeklődésére számot tartó tartalmak megismerése érdekében. Amennyiben a látogató ehhez előzetesen hozzájárult, a weboldal használat nyomon követése során összegyűjtött információkat együttesen használhatja fel az Adatkezelő az Érintett személyes adataival, annak érdekében, hogy az Adatkezelő a marketing kommunikációját még jobban az Érintett igényeihez igazíthassa és az ő számára minél inkább személyre szabott ajánlatokra hívhassa fel a figyelmét.
A weboldalon az alábbi szolgáltatók hirdetési sütijeit használja az Adatkezelő:
Google Adwords
A szolgáltatással kapcsolatos részletes tájékoztató a következő linken keresztül érhető el: Ugrás a weboldalra.
Facebook
A szolgáltatással kapcsolatos részletes tájékoztató a következő linken érhető el:
Ugrás a weboldalra.

Kiegészítő szolgáltatások


Lean

Miképp lehetünk jobbak, mit tehetünk az eredményesség hosszú távú fenntartásáért? Ezek minden vállalkozás számára időszerű kérdések, amikre sokféle válasz létezik. De van-e általános recept a siker elérésére és megtartására?

A lean szemlélet nem véletlenül egyre népszerűbb. Lényege, hogy a lean szemlélet öt alapelvre épül, aminek alkalmazásával lehetővé válik az igények optimalizálása.

A szemlélet a termelékenység minden elemét számításba veszi és olyan üzleti tervet alakít ki, amiben szerepet kap a folyamatos fejlesztés. Ennek eredményeként leegyszerűsödnek a folyamatok, ez pedig a költségek csökkenését, az ügyfelek elégedettségének növekedését eredményezi. A módszer működik, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy olyan cégeket, márkákat vezetett sikerre, mint a Ford vagy a Toyota.

Ha felkeltettük az érdeklődését, és úgy döntött, hogy a lean szemlélet bevezetése értéket teremthet Önnek, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a honlapunkon található elérhetőségeink valamelyikén.

Várható előnyei:

  • csökken a selejt és a kapcsolódó költségek aránya
  • nő a termelési hatékonyság és az árbevétel
  • emelkedik a gép kihasználtság mutató
  • csökken az állásidő,
  • rövidebb az átfutási idő
  • csökken a raktárkészlet

 

Tény, hogy senki nem érhet el kiemelkedő sikert egyetlen területen sem, anélkül, hogy külső forrásokat ne vonna be.”

Steven K. Scott


Technológiai tanácsadás

Szolgáltatásunk pár egyszerűen megfogalmazható kérdésre segít megtalálni a választ:

  • Hogyan lehet a meglévő eszközöket-erőforrásokat még jobban kihasználni?
  • Szükséges-e Belső átalakítás, technológiafejlesztés?

Partnereink megkeresése után pontosan felmérjük igényeiket és ellenőrizzük a jelenlegi állapotot. A részletes átvilágítás után javaslatot teszünk egy hatékonyan működő rendszer kiépítésére technológiai és szervezeti területen egyaránt.

Célunk; hogy vállalkozása az alábbi három alapelv szerint működhessen.

 

HATÉKONYAN–ÁTLÁTHATÓAN-EREDMÉNYESEN


Hogyan?

A meglévő rendszerek és eszközök maximális kihasználásával, a rendszerekre fordított költségek csökkentésével, a fejlesztési igények és irányok meghatározásával.


Üzemi kontrolling

Munkatársaink a működő üzemi adminisztráció (ha vannak rögzített adatok) és az alkalmazott gyakorlatok, munkafolyamatok áttekintése után segítenek az eljárások valós adatokon alapuló értékelésében. Hol vannak a kritikus pontok, mekkora a selejt és mennyire hatékony a szervezet munkája?

A kontrollig napjaink egyik divatos fogalma - tevékenysége. Sok mindenre használják, és még több mindenre szeretnék felhasználni. De arra bíztatunk mindenkit, ne rugaszkodjunk el a valóságtól. A kontrolling eszközrendszer, amely összehangolja a tervezést, a kontrollt valamint a vezetői döntésekhez szükséges információellátást.

Egyszerűsítve három pontban:

  • tervezés
  • terv-tény összehasonlítás
  • beavatkozás, javító intézkedések

Első lépés feltérképezni a feladatot, adott szakterülettel közösen megfogalmazásra kerülnek az elvárt és mérhető eredmények. Kidolgozzuk azokat a módszereket, amelyek segítségével ezeket a továbbiakban mérni fogjuk. Ez tulajdonképpen „tervezés”, amely keretében minden feladathoz valamilyen elvárt eredményt rendelünk.

A második lépés a vállalat üzemi működésének, az első pontban megfogalmazott elvek és célok alapján való mérése. Erre számos módszer létezik, mindig az adott vállalat, illetve a termék jellegétől függ. A mérés alapja lehet időnyilvántartás, vizsgálati jelentések, gyártáskísérő lapok, kimutatások, adatbázisok, stb. (Nagyban segíti a munkát, ha a vállalat működését valamilyen ügyviteli rendszer is támogatja, amelyben a céladatok is rögzítésre kerülhetnek)

A harmadik lépés a feltárt hiányosságok javítása. A Termelési folyamat mérési rendszerének megtervezése:

  • Az árajánlatadást támogató előkalkulációs rendszer kidolgozása
  • A folyamatba épített mérési/ellenőrzési pontok kidolgozása
  • Utókalkulációs számítás készítése
  • Közvetlen – közvetett költségek meghatározás
  • Normaszámítási gyakorlat kidolgozása

Vissza az előző oldalra