Az Adatkezelő weboldala sütiket (cookie-kat) használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.

A cookie (magyarul „süti”) egy olyan kisméretű adatcsomag, amit az internetes szolgáltatások a böngészőben tárolnak el. A hatékony és modern felhasználói élményt nyújtó online szolgáltatás működéséhez elengedhetetlen technológia, amelyet manapság minden böngésző támogat.

Alapműködést biztosító sütik
Ezen sütik biztosítják a weboldal megfelelő működését, megkönnyítik annak használatát, és látogatóink azonosítása nélkül gyűjtenek információt a használatáról.

Statisztikai célú sütik
A weboldal fejlesztésének, valamint a felhasználók számára biztosított élmények javításának céljával az Adatkezelő olyan sütiket is használ, melyek lehetővé teszik számára, hogy információt gyűjtsön azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatói a weboldalt.

Célzó- és hirdetési sütik
Ezeknek a sütiknek az a célja, hogy még inkább a látogatót érdeklő vagy a számára releváns hirdetések jelenjenek meg a weboldalon. Ezek a sütik nem tudják az Érintettet személy szerint beazonosítani, olyan információkat gyűjtenek, mint pl. hogy melyik oldalt nézte meg a látogató, a felhasználó a weboldal mely részére kattintott, hány oldalt keresett fel, mindezt az ő érdeklődésére számot tartó tartalmak megismerése érdekében.

Az alábbi süti beállításokat alkalmazhatja:

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Ezt a felületet a láblécben található "Cookie beállítások" hivatkozásra kattintva a későbbiekben is elérheti, a beállításait így a későbbiekben megváltoztathatja.

Alapműködést biztosító sütik
Ezen sütik biztosítják a weboldal megfelelő működését, megkönnyítik annak használatát, és látogatóink azonosítása nélkül gyűjtenek információt a használatáról. Ide tartozik például a sütikezelés elfogadásának státusza, bejelentkezési módok és adatok megjegyzése, weboldal értesítési üzenetek státusza és a csökkentett funkcionalitású Google Analytics kód.

Statisztikai célú sütik
A weboldal fejlesztésének, valamint a felhasználók számára biztosított élmények javításának céljával az Adatkezelő olyan sütiket is használ, melyek lehetővé teszik számára, hogy információt gyűjtsön azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatói a weboldalt Ezek a sütik nem tudják az Érintettet személy szerint beazonosítani, olyan információkat gyűjtenek, mint pl. hogy melyik oldalt nézte meg a látogató, a felhasználó a weboldal mely részére kattintott, hány oldalt keresett fel, milyen hosszú volt az egyes munkamenetek megtekintési ideje, melyek voltak az esetleges hibaüzenetek.
Ilyen teljesítményt biztosító sütik a Google Analytics sütijei is. A Google Analytics sütikkel kapcsolatos további tudnivalók érdekében itt olvashat: Ugrás a weboldalra.

Célzó- és hirdetési sütik
Ezeknek a sütiknek az a célja, hogy még inkább a látogatót érdeklő vagy a számára releváns hirdetések jelenjenek meg a weboldalon. Ezek a sütik nem tudják az Érintettet személy szerint beazonosítani, olyan információkat gyűjtenek, mint pl. hogy melyik oldalt nézte meg a látogató, a felhasználó a weboldal mely részére kattintott, hány oldalt keresett fel, mindezt az ő érdeklődésére számot tartó tartalmak megismerése érdekében. Amennyiben a látogató ehhez előzetesen hozzájárult, a weboldal használat nyomon követése során összegyűjtött információkat együttesen használhatja fel az Adatkezelő az Érintett személyes adataival, annak érdekében, hogy az Adatkezelő a marketing kommunikációját még jobban az Érintett igényeihez igazíthassa és az ő számára minél inkább személyre szabott ajánlatokra hívhassa fel a figyelmét.
A weboldalon az alábbi szolgáltatók hirdetési sütijeit használja az Adatkezelő:
Google Adwords
A szolgáltatással kapcsolatos részletes tájékoztató a következő linken keresztül érhető el: Ugrás a weboldalra.
Facebook
A szolgáltatással kapcsolatos részletes tájékoztató a következő linken érhető el:
Ugrás a weboldalra.

ISO 9001:2015 Minőségirányítási rendszer – MIR

ISO 9001:2015 Minőségirányítási rendszer – MIR / Quality Management System – QMS

Szabvány célja
Vevői, megrendelői elégedettség növelése a szervezet folyamatos fejlődésén keresztül.

 

Szabvány alkalmazásának előnyei

  • Megrendelők, vevők elégedettsége és bizalma növekszik
  • Érdekelt feleknek való megfelelés: tulajdonosok, vevők, hatóságok
  • Új piaci lehetőségek elérhetősége
  • A rendszer és folyamatközpontú megközelítés segíti a szervezet hatékonyabb működését
  • Szisztematikus hibakeresés
  • Folyamatos fejlődés biztosítása
  • Számon kérhetőség
  • Átláthatóbb szervezeti működés
  • Folyamatok ellenőrzés alatt tartása

 

Szabvány elemei

  • Alkalmazási terület
  • Rendelkező hivatkozások
  • Szakkifejezések és meghatározásuk
  • A szervezet és környezete (szervezet, érdekelt felek, irányítási rendszer)
  • Vezetés (elkötelezettség, politika, felelősségi és hatáskörök)
  • Tervezés (irányítási rendszer, kockázatok és lehetőségek, célok)
  • Támogatás (erőforrások, kompetencia, tudatosság, kommunikáció, dokumentáció)
  • Működés (a termék-előállítás szabályozása, tervezés és fejlesztés, kihelyezett folyamatok)
  • Teljesítményértékelés (mérés, elemzés, értékelés; belső audit, vezetőségi átvizsgálás)
  • Fejlesztés (nem megfelelőség, helyesbítő tevékenység, folyamatos fejlesztés)

Vissza az előző oldalra